Shade3D 公式

ShadeSDK関数 CreateControlMeshと CalculateInternalPointsについての質問


#1

From what I gather, there are two member functions within the Shade SDK that deal with the generation of the internal control points of a freeform surface:

私が集めたものから、Shade SDKには、フリーフォームサーフェスの内部制御点の生成を扱う2つのメンバ関数があります。

create_control_mesh
This member function generates the initial bezier surface with 16 control points.
このメンバー関数は、16個の制御点を持つ初期ベジェ曲面を生成します。

calculate_internal_points
After modification of the initial bezier surface to include custom shape control parameters, generate the final control mesh.
カスタム形状制御パラメータを含むように初期ベジエ曲面を修正した後、最終制御メッシュを生成します。

What would be the simplest way to output the control point coordinates obtained from calculate_internal_points?

calculate_internal_pointsから取得した制御点座標を出力するための最も簡単な方法は何でしょうか。